საწრეო მუშაობის გეგმა


წრის სამუშაო პროგრამა

სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელი ციხისძირის საჯარო სკოლის  ქართული საგალობლების  შემსწავლელი წრე - ,,კ ი რ ი ა ლ ე ს ა“

სამიზნე სკოლა  :სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელი ციხისძირის საჯარო სკოლა

პროგრამის განმახორციელებელი პედაგოგი და საოკნტაქტო ინფორმაცია:სოფელ ციხისძირის საჯარო სკოლის მუსიკის   პედაგოგი ინგა თირქია

პროგრამის სახელწოდება: სსიპ მცხეთის მუნიციპალიტეტის სოფელი ციხისძირის საჯარო სკოლის  ქართული საგალობლების  შემსწავლელი წრე - ,,კირიალესა“

მიმართულება: მუსიკა

სამიზნე ჯგუფი :VI, VII, VIII, IX, კლასის  მოსწავლეები

წრის ხანგრძლივობა, განხორციელების ვადები: 3 /02/2019 – 7/06/2019

პროექტში ჩართული მოსწავლეების პროფილი (ასაკი, რაოდენობა)10-16 წლამდე ასაკის მოსწავლეები. 8 მოსწავლე.

წრის მნიშვნელობა და აქტუალურობა:  .მიუხედავად იმისა რომ სკოლაში ისწავლება საგანი მუსიკა ,მოსწავლების უმეტესობა  მაინც არ იცნობს მისი ქვეყნის კულტურულ ფასეულობებს, ისეთს როგორიცაა ქართული მრავალხმიანი გალობა . საწრეო შეხვედრების ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობები , მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს  შეისწავლონ სხვადასხვა კუთხის საგალობლები და წარსდგნენ სხვადასხვა სახის ღონისძიებაზე,
 წრის მუშაობის მიზანი: საწრეო შეხვედრების მიზანია  ქართული საგაობლების შესწავლა, მისი შენარჩუნება და პოპულარიზაცია,ეროვნული კულტურული ფასეულობების, მართლმადიდებლური რელიგიისადმი პატივისცემის ჩამოყალიბება, მაღალი ზნეობრივი ღირებულებების პიროვნებად ჩამოყალიბება.  

შედეგი : მოსწავლეები შეისწავლიან  ქართულულ  საგალობლებს  და წარდგებიან  სხვადასხვა სახის ფესტივალზე  თუ  ღონისძიებაზე.  

გამოყენებული რესურსები: ფორტეპიანო, აუდიო მასალა, ინტერნეტი.

გამოყენებული რესურსების შესაბამისობა მიზანთან : ეს რესურსები  ეხმარება მოსწავლეებს, ბგერების სწორად  გამეორებაში  და  მელოდიის გაგება /გააზრებაში.

თემის /საკითხების ჩამონათვალი( შესასწავლი სიმრერების რეპერტუარი)

თემა :  ქართული საგალობლები

                                     საკითხები :  

                                ·         ,,ქრისტე აღსდგა ‘’(სვანური )

                                ·         ,,წმინდაო ღმერთო’’( პატრიარქის )

                                ·         ,,კირიალესა ‘’(მეგრული)

                                ·         ,,ალილო’’

                                ·         ,,მრავალჟამიერ’’


#
საკითხების ჩამონათვალი
გამოყენებული რესურსები
გამოყენებუი რესურსების შესაბამისობა მიზანთან
აქტივობების ხანგრძლივობა
დრო

რეგიტრაცია 
ქართული გალობის შემსწავლელ წრეზე.

მოსწავლეების დარეგისტრირება
3.02.19-7.02.19
3.02.19
1
მუსიკალური სმენის და  ხმების შემოწმება

საგალობელზე    ,,ქრისტე აღსდგა ‘’ მუშაობის დაწყება
ფორტეპიანო,
ინტერნეტი,
საგალობლის ტექსტი,
მოსწავლეები
ფორტეპიანოს დახმარებით მუსიკალური სმენის შემოწმება  და მოსწავლეების გადანაწილება გუნდში  ხმების მიხედვით.
( I,II,III) ინტერნეტში მოსმენილი საგალობლის ტექსტის  და მელოდიის ათვისბა/გააზრება
1 სთ
8.02.19
2
მეცადინეობა
ფორტეპიანო
მოსწავლეები
ფორტეპიანოს დახმარებით ხმების გამღერბა.
საგალობელის დამუშავება  

1სთ
15.02.19
3
წმინადო ღმერთო
ფორტეპიანო
ინტერნეტი
საგალობლის ტექსტი,
მოსწავლეები
ფორტეპიანოს დახმარებით ხმების გამღერბა ,
ინტერნეტში მსმენილი საგალობლის ტექსტის  და მელოდიის ათვისბა/გააზრება

1სთ
22.02.19
4
მეცადინეობა
ფორტეპიანო
მოსწავლეები

ფორტეპიანოს დახმარებით ხმების გამღერბა.
საგალობელის დამუშავება 
1სთ
22.03.19
5
კირიალესა
ფორტეპიანო
ინტერნეტი
საგალობლის ტექსტი
მოსწავლეები
ფორტეპიანოს დახმარებით ხმების გამღერბა
მოსმენილი საგალობელის ტექსტის  და მელოდიის ათვისბა/გააზრება
1სთ
5.04.19
6
მეცადინეობა
ფორტეპიანო
მოსწავლეები
ფორტეპიანის საშუალებით ხმების გამღერბა
საგალობელის დამუშავება 
1სთ
19.04.19
7
ალილო
ფორტეპიანო
ინტერნეტი
საგალობლის ტექსტი
მოსწავლეები
მოსწავლეებმა შეძლონ ფორტეპიანოს დახმარებით ხმების გამღერბა. ინტერნეტში მოსმენილი საგალობელის დახმარებით   კი
ტექსტის  და მელოდიის ათვისბა/გააზრება

1სთ
3.05.19
8
მეცადინეობა
ფორტეპიანო
მოსწავლეები
ხმების გამღერბა ფორტეპიანოს დახმარებით.
საგალობელის დამუშავება 
1სთ
30.05.19
9
მრავალჟამიერი
ფორტეპიანო
ინტერნეტი

https://www.youtube.com/watch?v=92yC8QzDJKo

საგალობლის ტექსტი
მოსწავლეები
ხმების გამღერბა ფორტეპიანოს დახმარებით.ინტერნეტში მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების მელოდიის ათვისება
1სთ
7.06.19

https://ingatirkia.blogspot.com/



No comments:

Post a Comment